Іноземна мова дедалі наполегливіше входить у наше життя, інтегруючи українське суспільство зі світовим культурним простором. А відтак, знання іноземної мови стає потребою часу, необхідним компонентом освіченості сучасної людини.

Потрібна іноземна мова і нашим дітям. Вивчення англійської мови не лише розвине індивідуальні мовленнєві здібності дітей, а й створить передумови для оволодіння в подальшому іншими мовами, виховає толерантне ставлення до носіїв інших культур. Крім того, навчання іноземної мови є засобом соціалізації дитини.

 

Дошкільний вік особливо сприятливий для вивчення іноземної мови: діти цього віку відрізняються особливою чутливістю до мовленнєвих явищ, у них з’являється інтерес до пізнання свого мовного досвіду, секретів мови. Вони легко і досконало запам’ятовують невеликий за об’ємом мовленнєвий матеріал і добре його озвучують, з віком ці сприятливі фактори втрачають свою силу.

Англійська мова – перша міжнародна,  

Престижна, видатна, та дуже модна.

І чим раніше станемо вивчати,

тим легше буде пам'ять розвивати.

Англійська – різнобарвна і цікава,

Немов веселка весняна яскрава.

У грі англійську мову ми вивчаємо

Увагу й мислення ми розвиваємо.

І дуже легко в грі знання даються,

 

Всі дітки задоволено сміються.

Ігри на розвиток фонематичного слуху

"A LITTLE DOG "

Завдання: засвоєння артикуляції звука [w]

Засоби навчання та обладнання: магнітофонний запис вірша та м'яка іграшка – песик.

Організація та проведення гри.

Після того, як діти прослухають вірш та його переклад, їм пропонують зіграти роль маленького покинутого песика. Малята вимовляють слова Wow – Wow - Wow!, при цьому слід пояснити, яким має бути положення артикуляційного апарата під час вимовляння цього звука, решту тексту вірша читає вихователь:

There's а nаse little dog
But nobody takes him.
" Wow – Wow - Wow!"
Nobody takes him.
There's nise little dog
I want to take him.
" Wow – Wow - Wow!"
I want to take him.

Діти часто плутають звуки [w] та [v]. Тому слід відразу приділити особливу увагу їх правильній вимові.

 

"THE PLANE"

 

Завдання: оволодіння навичками вимови звука [v]

Засоби навчання та обладнання: магнітофонний запис вірша та іграшковий літак.

Організація та проведення гри.

Вихователь демонструє артикуляцію звука [v] і пропонує потренуватися в його вимові та вивчити віршика про літачок. Потім ознайомлює дітей зі змістом вірша використовуючи при цьому іграшку. Після цього звучить магнітофонний запис вірша; вихователь дублює звучання магнітофона та показує, як літає літачок, а діти вчаться вимовляти звук.

 

THE PLANE

The plane is traveling up in the sky

Vvv-vvv-vvv,

Moving so fast. and ever so high

Vvv-vvv-vvv,

Over the land, over the sea,

Vvv-vvv-vvv,

Bat we always come back in the time for tea

Vvv-vvv-vvv.

Тепер можна запропонувати дітям потренуватися розрізняти звуки [w] та [v], звертаючи увагу на відмінність у вимові цих звуків кожним з них.

Широко використовують на заняттях з іноземної мови дидактичні ігри, що є загальновизнаною формою інтелектуального розвитку дошкільнят. Особливо популярні різноманітні види лото. Ця гра дає змогу варіювати навчальний матеріал та сприяє швидкому засвоєнню лексичних одиниць. Дитина поступово переходить від наочно-дійового способу засвоєння лексики до словниково-образного. Гра в лото має стати невід’ємним компонентом навчального процесу, слугуючи поступовому накопиченню дітьми словниковому запасу та їх усебічному розвитку.

Фізкультхвилинки англійською мовою